Klachtenregeling

We besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening.  Wij vinden het belangrijk om goede producten en diensten te leveren en duidelijk te communiceren, zodat jij weet waar je aan toe bent.

Toch kan het voorkomen dat je daar niet tevreden over bent.  Wij stellen het op prijs als je ons dit laat weten, want het geeft ons de mogelijkheid om:

  • Jou weer tevreden te maken
  • Onze producten en diensten te verbeteren
  • Onze medewerkers te laten leren
  • Te leren over (veranderende) klantverwachtingen

Je kunt een klacht melden door:

Meldt je klacht per e-mail, vermeld dan je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, contractnummer en/of het kenteken van je leaseauto (indien van toepassing) en de omschrijving van de klacht. Dan kunnen we de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Hoe werkt het?

Als je een klacht hebt gemeld, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst van de klacht. Onze klachtenbehandelaar neemt binnen 10 werkdagen contact met je op om een oplossing te bespreken. Ben je niet tevreden met de oplossing, dan zoeken we verder naar een passende oplossing. Als we uiteindelijk geen oplossing vinden waar jij tevreden mee bent, dan kun je terecht bij de geschillencommissie Keurmerk Private Lease.

Onafhankelijke klachteninstantie: De geschillencommissie Private Lease

Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen bedrijven die auto’s leasen (langdurig) aan particulieren. Welke klachten behandelt de commissie Private Lease? De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • De service van de leasemaatschappij
  • De uitleg van het leasecontract
  • De kwaliteit van het leasevoertuig
  • Beëindiging (of tussentijdse ontbinding) van het leasecontract
  • Geschillen over schade aan het voertuig bij inlevering
  • Betalingsgeschillen, bijvoorbeeld over de wijziging van het maandbedrag